Ovogodišnja konferencija Future is NOW koja se održava u Amfiteatru 6 Ekonomskog fakulteta u Beogradu, a čiji je organizator studentska organizacija EKOF Media Group, okupila je brojne stručnjake iz različitih sfera, sa ciljem podsticanja inovativnosti, proaktivnosti i zainteresovanosti mladih u Srbiji za preduzetničke poduhvate uopšte.

future-is-now

U okviru svoje prezentacije, Bojana Vasiljević, HR menadžer za Zapadni Balkan kompanije PepsiCo upoznala nas je sa širokim asortimanom proizvoda kompanije Marbo, koja je članica PepsiCo grupe, ali i skrenula pažnju na globalne trendove u društvenim medijima koji su bitni u ljudskim resursima.

Društvene mreže koje ističe kao najdominantnije u komunikaciji pri zapošljavanju ljudi su Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i Snapchat, koji ima rastući uticaj.

Kako doći do najtalentovanijih prodavaca u Srbiji?

Odgovor na ovo pitanje kompanije Marbo jeste: “Izlazimo napolje.” Novi način za ovaj “izlazak napolje” u Marbu je Fejsbuk, kao novi, digitalni kanal, koji u isto vreme omogućava kvalitetnu i brzu regrutaciju. Primera radi, svaki oglas za posao merčendajzera na Fejsbuku bio bi aktivan sedam dana i bazirao bi se na četiri posta, a za taj kratak period, skoro 1.200 ljudi pogledalo je sam oglas.

Još jedan program koji je kompanija lansirala je Pepsico Start, razvojni program za diplomce, u okviru kog je izvršena potraga za mladim ljudima koji nemaju iskustvo, ali imaju ideje, koji bi za određeni vremenski period postali zaposleni u ovoj kompaniji. U ponudi su bila tri radna mesta, bazirana na jednogodišnjem plaćenom programu u tri domena – proizvodnji, marketingu i finansijama.

Za kraj smo imali priliku da pogledamo video koji su uradili radnici ove kompanije i još jednom smo pozvani da se informišemo o radu kompanije i radnim mestima koja su otvorena za nove kandidate.


izveštava Milica Stanisavljević