Ovogodišnja konferencija Future is NOW koja se održava u Amfiteatru 6 Ekonomskog fakulteta u Beogradu, a čiji je organizator studentska organizacija EKOF Media Group, okupila je brojne stručnjake iz različitih sfera, sa ciljem podsticanja inovativnosti, proaktivnosti i zainteresovanosti mladih u Srbiji za preduzetničke poduhvate uopšte.

future-is-now

Primer iz prakse kompanije VIP Mobile

“Korisničko iskustvo počinje i pre nego što neko postane korisnik vaših usluga”, ističe Đorđe Vuksanović, u ime kompanije VIP Mobile. Zadržavanje postojećih korisnika zahteva mnogo više napora i investicija nego što je to bio slučaj ranije, objašnjava.

“Ako koristite internet kanale i društvene mreže, nemate luksuz da budete nedostupni i ne treba da dajete generičke odgovore.”

Kompanija VIP Mobile je u proteklom periodu ukinula veliki broj korisničkih nameta sa ciljem poboljšanja korisničkog iskustva, dodaje, i smatra da je VIP Mobile prvi operater koji je priznao greške u ranijoj komunikaciji sa korisnicima.

“Ono što kreira dobro korisničko iskustvo su one lude stvari koje radite.”

Na kraju svoje prezentacije, Đorđe Vuksanović ističe da se prema svojim korisnicima treba ophoditi u skladu sa vrednostima vašeg brenda.

“Ako ste druga priča, bitno je da to i pokažete – ne samo u odnosu sa korisnicima, već i kada je reč o zaposlenima i drugim aspektima poslovanja.”


izveštava Milica Stanisavljević